dilluns, 20 d’abril del 2009

El Rock ferrerienc s'escolta a Palma





El divendres 17 d'abril l'Infant Terrible actuà per primera vegada a la capital de les Illes Balears. L'actuació durà mitja hora i no va deixar indiferent a ningú. Els Terribles descarregaren les següents cançons: es canaló, jocs de taula, vaixell de pedra, l'hamburgès, fam de sang i Emili Gomila. Ara caldrà esperar veure'ls a Menorca, però tot apunta que els següent concert serà també a Mallorca, a l'Acampallengua de Sa Pobla.




dijous, 16 d’abril del 2009

Concert de l'Infant Terrible a la Ciutat de Mallorca

Després de suspendre l'actuació al festival de Santa Eularieta per culpa d'una malaltia d'un dels seus membres, l'Infant Terrible tornarà a pujar a un escenari. Serà el proper divendres 17 d'abril a partir de les 21 hores a Ses Voltes, al Parc de la Mar de la Ciutat de Mallorca. Els menorquins compartiran cartell amb Trestrece, Platovacío, Amarillo i Men. El públic menorquí haurà d'esperar una mica per tornar a escoltar-los a l'illa, però segurament els podrem veure a Menorca, presentant el seu primer disc, abans que comenci l'estiu.

dimecres, 15 d’abril del 2009

Desgel, Sargon

Reactivam la vida del bloc amb el mètal fresc dels catalans Sargon. Sargon és una formació creada fa 10 anys a Santa Eulàlia de Ronçana (El Vallès Oriental). Desgel pertany al seu darrer treball anomenat "Vida" enregistrat íntegrament en català.

dimarts, 3 de març del 2009

CONCERT DE JOSEP MARIA CANTIMPLORA A FERRERIES











Aquest dissabte a partir de les 22 hores Josep Maria Cantimplora “Titot” delectarà al públic menorquí, amb un repertori picant, amb missatge i amb una forta càrrega d’ironia. El lloc triat ha estat Ferreries, concretament al bar “CAS VESINS”.

Aquest serà un dels darrers concerts de Josep Maria Cantimplora amb aquest format concret, després d’una carregada agenda de concerts arreu dels Països Catalans.
Esperem que ens faci gaudir amb la seva particular manera d’entendre i interpretar la música.

dilluns, 16 de febrer del 2009

Es meu carrer, Inventari

Els Inventari van presentar a Es Mercadal, el passat dissabte 14 de febrer, el seu darrer treball "encara hi som a temps". La banda ciutadellenca den Bep Marquès és mostra fresca i propera amb aquest nou treball. Pop-rock menorquí del millor que podem escoltar. Esperem que Inventari continui oferint per tota la geografia catalana bons concerts i molta música durant molts d'anys. Ànims i cap endavant!
Aquí podeu veure el clip "es meu carrer" de l'anterior disc que porta el mateix nom que la cançó.


dilluns, 9 de febrer del 2009

Canviarem la història, Inadaptats

Cal recordar les desgràcies que es van viure uns dies de febrer d'ara fa 70 anys. La nit del 8 de febrer centenars de persones fidels a la República o senzillament enemics del feixisme, van embarcar al Devonshire per partir, poques hores després, cap a Marsella. Molts d'aquests menorquins acabaren al camp d'Argelers, els que no pogueren abandonar l'illa patiren la repressió de l'exèrcit feixista. Després arribaren 40 anys de dictadura. Encara avui sofrim les conseqüències d'aquell règim, i no només amb un grapat de símbols, sinó amb la mentalitat ultraconservadora de molts polítics i jutges. Avui a l'estat espanyol es prohibeixen partits polítics en nom de la democràcia, això senzillament és vergonyós. Però cal pensar que qualque dia canviarem la història.


dimecres, 4 de febrer del 2009

L'Infant Terrible inicia la gravació del seu primer disc

Dilluns dia 2 de gener l’Infant Terrible va iniciar la gravació del seu primer treball als estudis Josep Miquel a Ciutadella, està previst que el procés s’allargui fins a mitjans d’abril.

Aquest treball estarà format per vuit cançons pròpies, a més la formació gaudirà de diverses col·laboracions de personatges prou destacats en el panorama musical dels Països Catalans.
Algunes de les cançons que seran enregistrades seran del tot inèdites, ja que algunes d’elles no han estat interpretades a cap dels directes del grup.

Aquest treball anirà acompanyat d’un clip d’un dels temes més representatius del grup.
Molta ventura a l’Infant Terrible en aquest nou projecte que acaba d’encetar.